• (iOS) Cooking Mama: Let\u0027s cook! موڈ مزید پوائنٹس

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Cooking Mama: Let\u0027s cook! ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Cooking Mama: Let\u0027s cook! IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ موڈ مزید پوائنٹس ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Cooking Mama: Let\u0027s cook! 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    یہ بہت اچھا نہیں ہے میں اپنی مرضی کے پکوان بھی نہیں بنا سکتا اور پکوان بنانے میں اتنا وقت لگتا ہے۔

    میں درجہ بندی کے علاوہ باقی کھیل کیسے نہیں کھیل سکتا؟ جیسا کہ میں نے نیا ورژن اپ ڈیٹ کیا، میں اندر نہیں جا سکا اور یہ صرف بگ آؤٹ ہو گیا۔ براہ کرم بگ کو ٹھیک کریں :)

    مجھے کھیل پسند آیا اور اس میں بہت سی ترکیبیں ہیں جو میرے خیال میں اچھی ہیں لیکن یہ سب کچھ نظر آتا ہے!! اور میں اسے کھول بھی نہیں سکتا تھا۔ تصور بذات خود اچھا ہے، مسئلہ صرف ایپ کا ہے۔

    تفریحی کھیل کھیلنے کے لیے لیکن اگر آپ مزید ترکیبیں چاہتے ہیں تو آپ کے پیسے خرچ ہوں گے۔ اگر آپ کھانا پکاتے ہوئے تھک چکے ہیں تو آپ باغ، بازار، ریستوراں، مچھلی کے گاؤں اور فارم پر بھی جا سکتے ہیں۔

    کوکنگ منی گیمز مزے کے تھے لیکن آپ پر جتنے اشتہارات پھینکے گئے اس نے گیم کو کھیلنے کے قابل نہیں بنا دیا۔

    یہ گیم آپ کو اس کے بورنگ کی تجویز نہیں ہے آپ نے بہت سارے اشتہارات دیکھے ہیں اور آپ کو کچھ چیزوں کے لئے ادائیگی کرنا پڑی ہے یہ میری ذاتی رائے ہے لیکن اگر آپ اسے آزمانا چاہتے ہیں اور انسٹال کرنا چاہتے ہیں تو اس کے لئے جائیں۔

    پیارا، لیکن بیکار. میں اس کے بجائے ایک نسخہ تلاش کروں گا اور اسے حقیقی زندگی میں پکاؤں گا، یہ کھیلنے سے کہیں زیادہ آسان ہے۔ بہرحال میں یہ شکایت نہیں کروں گا کہ مفت کی ترکیبیں کتنی کم ہیں، اگر میں اپنا ریسٹورنٹ مکمل طور پر 15 منٹ کے لیے کھولنا چاہتا ہوں، مجھے یہاں کافی وقت گزارنا پڑتا ہے اگر میرے پاس خوش کن کھانے نہیں ہیں، تو یہ ایک تکلیف دہ ہے۔

    حیرت انگیز! جب میں کوکنگ ماما کھیلتا ہوں تو مجھے ایسا لگتا ہے جیسے میں واقعی کھانا بنا رہا ہوں۔ گیم کا سیٹ اپ اور منظرنامے مثلاً کچن اور اجزاء کی تیاری کا طریقہ بہت حقیقت پسندانہ ہے۔ لیکن، صرف ایک مسئلہ ہے۔ میں اپنی ترقی کو کہاں بچا سکتا ہوں۔ یہ کہتا ہے، یہ مجھے صرف کوڈ دے گا تاکہ میں اپنا ڈیٹا بحال کر سکوں لیکن میں نے گیم کو ری سیٹ کر دیا اور مجھے اس کوڈ کو رکھنے کا آپشن نظر نہیں آیا۔

    ایمانداری سے یہ گیم مجھے صرف یہ دلاتی ہے کہ میری ڈی ایس گیم کی کاپی چوری نہ ہوئی ہوتی۔ میں پہلے تو پرجوش تھا، چونکہ گیم پلے بہت مماثل ہے، لیکن کچھ معاملات میں، اسے بورنگ ڈگری تک آسان کر دیا جاتا ہے، اور تمام مزہ بنیادی طور پر کھیلنے کی ادائیگی ہے۔ آپ کو ایمانداری سے شرم آنی چاہیے۔

    یہ گیم بار بار ٹوٹتی رہتی ہے۔ یہ مضحکہ خیز ہے۔

    جس طرح سے آپ بہت سارے اشتہارات پاپ اپ کرتے ہیں۔ مجھے پاپ اپس کے ساتھ بمباری کیے بغیر ایپ کے ارد گرد اپنا راستہ تلاش کرنے کا موقع بھی نہیں مل سکا

    زبردست گیم سوائے اس کے کہ جب میں ٹیمپورا سوبا کے ساتھ امتزاج کی ترکیبیں کرنے کی کوشش کرتا ہوں تو آپ ڈیپ فرائنگ اسٹیپ پر 3 اسٹار حاصل نہیں کر سکتے۔ آپ کو لفظی طور پر اتنا وقت نہیں دیا جاتا ہے کہ آپ انہیں ڈال کر فرائی کر سکیں۔ وہ تقریباً پک جاتے ہیں پھر وقت ختم ہو جاتا ہے۔ یہ بہت مایوس کن ہے۔ ورنہ کھیل بہت اچھا ہے۔ بگ کو ٹھیک کریں اور میں 5 ستاروں پر اپ ڈیٹ کروں گا!

    Cooking Mama: Let's cook! Náučné kzop

    ایک اچھا کھیل ہے لیکن مجھے کچھ مسائل کا سامنا کرنا پڑا جب کھیلتے وقت کھانا پکانے کے آئیکون کے ساتھ چیزیں تھوڑی عجیب ہو جاتی ہیں اور مچھلی پکڑنا جس میں میں داخل نہیں ہو سکا وہ اچانک مجھے عنوان پر واپس لے جائے گا لیکن میں اس کو مجموعی طور پر 5 ستاروں کی درجہ بندی کروں گا۔

    بہت ہو رہا ہے!! انہوں نے بہت ساری خصوصیات شامل کرنے کی کوشش کی ہے اور ایک ہی وقت میں اسکرین پر بہت سے پاپ اپس اور ڈائیلاگ باکسز کا راستہ موجود ہے... اگر وہ اسے آسان رکھتے تو زیادہ ترجیح دیتے۔ ریستوران، فارم، باغ، ماہی گیری وغیرہ سمیلیٹروں کو میش کرنے کی ضرورت نہیں ہے۔

    جب سے میں جوان تھا تب سے یہ بدل گیا ہے، مجھے پرانا ورژن پسند آیا۔ پلیز اسے واپس لاؤ

    یہ کھیلنا بہت مزہ تھا لیکن دوسری ترکیبوں کے لیے ڈیٹا کی ضرورت تھی لیکن یہ ٹھیک ہے کم از کم میں نے اس کا لطف اٹھایا میں اپنی ماں کی سی پی استعمال کر رہا ہوں اس لیے... :)

    آہستہ آہستہ لوڈ ہوتا ہے اور خوفناک طور پر متعدد اشتہارات کو بھی کنٹرول کرتا ہے۔

    میں صرف ایک آرام دہ کھانا پکانے والی ماما گیم چاہتا تھا، نہ کہ کوئی پیچیدہ اوور ٹاپ پیسہ پکڑنا۔

    براہ کرم اسکرین کو آسان بنائیں جس میں بہت سارے اینیمیشن اور الفاظ ہیں


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :